"Jag kan stanna om du behöver mig gumman" - Renee

Adele är ett geni! Hon kom på en jätteeebraa idee och GAV mig tillåtelse att låna den så nu är det den officiella Adeeelee och Lizaa grejen att använda twilight citat som blogg rubriker. Ta inte Iden! då äter jag upp dig.  Iadag valde jag ett citat av renee från twilight. Anledningen trill det är att min mamma var suuupeeer snäll idag. Ibland förtjänar hon verkligen att bli mer än älskad, som idag! hon var super snäll och bara : Jag lägger fram 1000 kronor så du kan gå på gröna lund och shoppa lite, om du vill? kan man vara snällare? nej tror inte det! Love u mom!  Sen var jag hos dele (som jag pratar i teleeefon med ) och efter det tog jag tåget till mormor.´Just det jag redovisade franska steg 15 idag. DEt gick faktiskt sådär. DEt gick dåligt på det muntliga men bra på det skriftliga och med tanke på det kom jag på att jag måste maila in den sista delen till Astrid. Puuuhhh... Imoorrn ska vi då på grönaa! Yippiee ! Ska bli såå himla kul! <3 wiie tror att det blir jag, signe, tora, Adele och Oscar. Hiiihii. :D Nu inser jag att vi e ojämna.. bad men men.  kanske kan ta med nån mer. Nu ska jag gå och prata liiite med mormor och morfar.

puss och kram *från ett överlyckligt twilight fan*

Kommentarer
Postat av: Anonym

kolla här:

http://www.newmoonmovie.org/images/wolf-pack-jacob.jpg

2009-05-21 @ 08:37:11
Postat av: Adele Kastensson

haha jag visste redan att jag var ett geni :D

2009-05-22 @ 17:44:46
URL: http://adeleee.blogg.se/
Postat av: Liza

SV: Till den som skicka new monn länken Adele gissar jag..

Hell, HAR TAYLOR LAUTNER EN TAUTERING!?! Dessutom han har fått för mkt muskler! DEt är inte snyggt längre! bara sjuukt!Dessutom var det där en sååååå ful bild på honom. JAckson is mine!

2009-05-24 @ 21:46:04
URL: http://lizaaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0