I think I forgot to breath - Bella Swan

Jag bestämmde att hon var en Swan för hon sa  det där när hon var en Swan. Vi menade inte samma sak när vi säger det (Vasd jag önskar att jag hade en underbar edward som kysste mig så fantastiskt att jag glömde bort batt andas, aaahhhh....). Det här får bli ganska kort för jag måste göra mig iordning för ridningen. och gå om ca 30 minuter. Jag är mer så trött att jag glömade att andas (önskar Edward önskar Edward önskar EDward) och stressad. Jag har satt macka i halsen tre gånger. Egentligen så hade jag inte bråttom men sen så var det låååst. (MAMMA!!) Så jag fick sitta på trappan en timme, vilket dock inte hade varit så far,ligt om jag hade haft Twilight vilket jag dock inte hade Eller vänta. Inte en timme 40 minuter men det är tillräckligt illa ändå. Vi ska typ rida ut på ridningen ska bli kul men bara om jag får Afro. Jag är ärligt talat lite rädd, vilket jag inte brukar vara när det gäller ridning, att rida de andra ute. Dom verkar såå himla jobbiga. Även om jag har ramlat av afro så vill ja ha henne. Det känns säkrast. Men nu mååste jag gå och göra mig klar. Jag har kommit på att jag ska köpa glass påväg till stallet. En Ben 'n Jerrys, Half baked. AHHH Sådana i små paket, mums! awww.. Mumms. Okej nu räcker det Liza.. Vuilken är eran favvo ben 'n jerrys?


puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0