I hate you Jacob black - Bella Swan

Nu har jag bestämmt för hur jag ska görA med människor som byter efternamn i Twilight dom får ha det efternamn dom hade när de sa det. SÅ idag blev det ett citat av Bella. IdAG valde jag ett välkänt Twilightcitat. Jag hatar inte riktigt JAcob Black men rätt ska vara rätt.

Det var ett tag sen jag skev men jag har faktiskt inte hunnit och Verkligen inte haft tid så jag tänker inte säga ursäkta. Det har inte hänt  så himla mkt förutom den stora fedsten igår. Jag har bara pluggat som en dåre oxch ADele har dragit till Kalmar :(  .

AHHHH!! Jag sitter på ett konstigt tangentybord så ursäkta alla konstiga stavningar och blandade bokstavsstorlekar. Så Irriterande.

IGår var det iallafall den omnämnda festen. Mamma var med och fixade den så jag hade inte en chans att smita undan. Jag var till och med tvungen att sova över.. DE abdra som sov över var Gaby (eftersaom hennes mamma hade alltyihop), OscAR, Oscars brosa Rasmus,  CHällis <3 och Philippa. måste gå skriver mer sen

puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0