Dont do this -Bellas hallucination/ Edward

Hmm.. funderar fortfarande på vad jag ska ha för rubrik... (?) Jag sitter iallafall i skolan och har ganskaa tråkigt. Adele den grodan skulle till tandreglieringen och hade glömt att säga det så när Anna och Olga kommer cyklande så säger Anna " Adele kommer inte, hon ska till tandläkarn". Dumma Adeleee! Iallafall så hann jag inte skriva någonting igår så nu får det bli ett skolinlägg istället. I eftermiddag ska jag till Gullan och Adele ska förhoppningsvis sova över i kväll för vi har en jätte¨ång sovmorgon imorrn. Jippiiie! Vi får se om det går.. Det kommer bli roligt iallafall. Igår så pluggade jag när jag kom hem frrån stallet iallafall så somnade jag med datorn i famnen som då var utan laddare och därför försvann allt, kul va? mm ja vet.. Adele ska komma tillbaka nu snart och då ska jag äta upp henne. MOHAHA.. Förresten igår startade jag och Adele två nya föreningar

- Greparnas vittnen  En sekt för människor som vill viga sina liv åt att mocka.

- Gulmesarnas riksförbund, älskar du INTE gulmesar?

Vet ni? jag har varit jättesmart jag tog en kort kjol och sååå tunna strumpbyxor och det var skönt på morgonen men nu regnar det.. Bra vaa? Jag kmr dö när jag ska cykla hem..

Nu skaa jag fåå funderaa ut en rubrik innan musiken..

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0