Be safe -Edward Cullen

JA Idag valde jag ett citat av allas älskling.  Det 'är nog precis vad jag hade behövt höra i torsdags. Då var jag nämligen på gröna och jaaa jag åkte insane. HELVETE vad läskig den var. Jag bara skrek och skrek och skrek och skakade. SHiit! Tips till alla normala människor undvik insane. DEn är så lääskiig att den inte går att beskriva.  Det var iallafall sjuukt kul och jag e fortfarnade sutr jag var ett nummer i från att vinna en såndär stoor flaska med två kilo mars i. Piss! Piss! Sen vann jag och Adele ett litet skrivblock. Alltså, dom lurade oss.. i trodde att man vann nått fint typ gigantiska nallar (storlek miranda nallar) som de pekade på och sa var priset men nej, ett fult aneckningsblock som var billigare än lotten.. :( snacka om misslyckat) Dumma fan! Sen var jag på landet över helgen och hjälpte mormor. Men nu är det slutspurt i pluuggandet den här veckan så det är inte mycket tid att blogga på nått enstaka inlägg men mycket blir det verkligen inte. Jag har köpt en ny upplaga av om jag kunde drömma. Den gamla var faktiskt utsliten! ska få köpa två nya böcker bara för att mamma e så himla snäll. Jag e nästan klar med en ny design okej den här är fin men GRÅTT när det snart är sommar!? Aldrig. Det är inte jag. Den här blir ljus och fin. Jobbar lite itaget när jag har tod så den kommer bkli acvancerad så vi får se om jag kan stå emot att byta. hihi. Probably not.. Men nu ska jag jobba engelska

puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0