uttråkad ^^

Haluu igen!
Jag har pluggat engelska hela dagen, Jag vet jag är grym! Men jag har iallafall betämmt mig för att ha lite roligare imorgon då ska signe komma klockan 10.00 och vi ska med 99.999999999999% sannolikhet se på twilight, :D. Älskar Twilight som jag tror ni vet.  Och vet ni vad? Min mamma flög till USA i onsdags och vet ni vad som släpptes den 21 MArs? Just det Twilight på DVD och hon fick självklart svära på allt hon äger och  har att hon MÅSTE köpa den, vilket hon har gjort (hon skicka ett sms).  Men vet ni vad som är ännu bättre nu vet jag vilkt extra material som kommer vara med !!!! :D:D:D:D:D:D kolla här (jag kommer inte ha nån textning men iaf)

(från Twilightsweden)

Titel: Twilight

(baserad på "Om jag kunde drömma", första boken i Twilight-serien)

Regissör: Catherine Hardwicke

Produktionsår: 2008

Åldersgräns: 15

Releasedatum på bio i Sverige: 21 november 2008

Skådespelare: Kristen Stewart, Robert Pattinson, Ashley Greene, Jackson Rathbone, Nikki Reed, Kellan Lutz m.fl.

DVD-SPECIFIKATIONER:

Release i Sverige: 29 april 2009

Region: 2 (Europa)

Antal diskar: 1

Textad på: svenska, danska, norska, finska

Spellängd (film): 117 minuter

Spellängd (extramaterial): 65 minuter

Extramaterial:

Förlängda scener (Extended Scenes)

Borttagna scener (Deleted Scenes)

"Becoming Bella"

"Becoming Edward"

A Conversation with Stephenie Meyer

The Comic-Con Phenomenom

Paramore- Decode (musikvideo)

Övrigt: kommer även ut på Blu-Ray och extramaterialet är ej textat!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0