Hopptävling på ryttis, 15/03 -09

Heejjjj....!
Idag var jag och tävla på ryttis. Jaa.. det gick ju åt helvete iofs men man måste ju ha sånna erfarenheter också. Ja det gick piss och jag glömde bort banan och allt gick piss piss piss!!!
Nu sitter jag och ser på Beck. Den e ganska dålig och förutsägbar men wtf jag har inget bättre för mig. FÖRRESTEN HAR EN FANTASTISK HÄNDELSE INTRÄFFAT!!!!! <3<3<3<3<3<3 Erik min låssas pappa köpte "Så länge vi båda andas" till mig!!! Jag är sååååååå lycklig!!! Tack så mkt!!! JAg älskar tWilight!!!! åhh!!! <3<<3<3<3<<3 

Jaja ska sova nu

puss gonatt Lizaaa   

Kommentarer
Postat av: Adele

Haha twilight in my <3 xD

2009-03-16 @ 15:33:03
URL: http://adeleee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0