test som vanliigt

Jag och mina eviiga teest, jag borde nästa få pris!
 
Lovar du att vara ärlig? Jag lovar!
Du heter:  Elizabeth Anzen
Smeknamn:  Liza.
Låt som när du är ledsen sörjer till?  Because  of you, Kelly Clarksson
Beroende av:  vänner och att shoppa kanske...
Vem behöver du mest just nu: du de vete fan...
Vad tror folk om dig? att jag är irriterande tror ja..
Stämmer det? ja hyfsat :P
Vad får du oftast komplimanger för? mina kläder
Vad säger du för att imponera på någon? det har jag inte tänkt på faktiskt
Hur imponerar man på dig? vara sig själv.
Brukar du skratta för dig själv? haha, när jag läser böcker händer det ofta!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:  Puss gonatt gumman! <3
Var bor du? utanför stockholm
Trivs du där:  sådär
Äger du några converse: ja ett par blåa en present från mamma
Sprit, cider, vin eller öl: cider alkholfri!
Brukar du bli för full:  nej
Vad har du för mobil operatör: tele 2
Är du allergisk mot något: ja, cigarettrök 
Har du haft sex idag:  haha no
Nästa mål i ditt liv:  Klara av grundskolan bra
Hur svarar du i mobilen:  "hallå"  eller "hej". Det beror på vem det är som ringer.
Vem ringde du senast? mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen:  nej, jag kan inte hämta dig!
Antal timmar sömn inatt:  10, men fortfarande dödstrött 
Sov du ensam:  yes
Brukar du komma i tid: ja faktiskt
När mår du bra: när jag är med någon jag känner mig trygg med
När blev du fotad senast: det var ett tag sen.. torsdags tror jag..
Hur känner du dig nu: trött och lat..
Vanligaste färg på dina kläder: allt men ofta färger som går i en skala
Vad tycker du om fötter: jobbiga och förbreda för att passa i de finaste skorna
Vad saknar du:  en pojkvän
Hade du en bra kväll igår:  nej...
Favorit dryck på morgonen:  brämhults jucie
Rakar du benen:  jaaa!
När brukar du oftast gå och lägga dig: runt 11 - 12 på vardagar och senare på helger
Är du blyg? jaa... men när man känner mig är ajg inte blyg
Vill du hellre ha mail än brev: Mail
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:  ja
Har du spytt offentligt: nej inte vad jag kommer ihåg!
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: försöka ta reda på allt!
Är du nöjd med ditt liv: nja sådär..
Är du bortskämd: ibland
Vad gör du i morgon: jag ska rida min lilla häst
Vad är det värsta du vet? lögner
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?. det varierar, ibland 100 ibland 300
Vad behöver du just nu? en städrobot, en huvudvärks tablett och james Mcavoy ! <3
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Kate Winslet tror jag.. hon påverkas inte så starkt av kändis kulturen..
Vad längtar du till? sommarlovet  och assö!
Har du bra vänner och äkta vänskap?  ja delvis iallafall
Vad använder du för shampoo? herbal essence eller hur det nu stavas
Vad är det finaste du fått? tror det är mina bästavänner <3
En speciell dag du minns:  första gången jag träffade Signe och första gången jag träffade Adele. Vi blev liksom kompisar direkt!
Tycker du om någon just nu:  älskar mina vänner!
Om fem månader:  är det dagen innan min fdelsedag och jag ligger nog och försöker sova..
Du samlar på:  allt som har med twilight att göra
Gröna eller röda äppeln:  keep it green
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Signe eller  ´Tina tror ja..
Gillar du golf: nej har aldrig prövat
Vilken tid gick du upp idag:  ca 7
Har du sovit i din egna säng inatt:  yees
Har du strumpor på dig nu: nej
Vad ska du göra ikväll:  inget gå och lägga mig
Är det okej att gråta:  ja
När grät du senast:  lördags när vi såg på en ung Jane Austen när jag såg James Mcavoy i en sen började jag gråta för han va sååå snygg+ i slutet av filmen. sååå sorglig
Laddar du ner musik och film från Internet:  japp. Ta dig i röven Ipred
Vad skulle du göra om du vann en miljon: spara hälften ge en 1/4 del till rädda barnen sen skulle jag shoppa och ha roligt för resten
Bär du glasögon eller linser:  nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:  nej! man känner väl kanske sig lyxigare, men det är ju klädesplagget som ska va snyggt också.
När går du upp ur sängen en helgmorgon:  är jag utvilad eller tvärtom ;)
Har du piercing:  nej,
Vill du gifta dig:  ja när jag blir äldre
Vill du ha barn:  ja självklart
Solar du ofta:  jaa ofta men INTE i solarium
Är du bra på att laga mat: ja hyfsat
Gillar du att dansa:  njeee
Är du flygrädd:  nej är väldigt flygvan
Hur vig är du:  kunde gå ner i spagat förut nu är det ju liite si och så med såånt..
Vad dricker du helst när du är törstig:  vatten
Vilken är din favoritglass:  ben&jerry 's half baked och cookie dough
Tror du på ett liv efter döden: nja, det vet jag inte
Tycker du om sushi: älskar det!
Vad äter du helst när du ser på film:  godis tjock som jag e
Bor dina föräldrar tillsammans: nope bor med mamma
Har du tandläkarskräck:  nej
Är du morgon- eller kvällsmänniska:  kvällsmänniska
Vilken ögonfärg har du: melerad
Har du någon gång gråtit dej till sömns:  ja flera gånger...
Biter du på naglarna:  jaa, dålig vana
Röker du:  nej är allergisk
Hur ofta tränar/motionerar du:  2-3 gånger i veckan, för sällan!
Senaste låt du hörde:  where is the love? black eyed peas
Vad gör du på helgerna: är med kompisar, eller tar det lugnt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0